Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På slutten av vriompeis har jeg endt opp med et golfuttrykk som i følge ordboken her også kan bety resultat.

Da fikk jeg sanger til å stemme.

Jeg sliter med slutten av ordet for Gagarin.

Tenkte at det starter med rom. Men slutten hos meg blir ikke noe ord. Og siden det ikke er blindbokstaver her så har jeg kanskje gjort noe feil?

Annonse

Hei.

Prøv l,j og r.

Prøv med r og m.

Har du slutten på vrompeisxxxx. Har skrevet hobby, men finner ingen sanger som heter Bibb?

Stoort takk - da ordnet det seg! Jeg har skrevet det samme som deg på virompeis, og det finnes en bluessanger som heter Bibb...

Jeg har prøvd meg med det, men vet jo ikke om det er riktig.

Ville også ha hobby til slutt, men fant ingen sanger som passet.

Noen andre som har synspunkter på dette?

Det blir hobby til slutt på vriompeis.Hvis du googler på Bibb så får du fram en sanger som heter Eric Bibb.Hans far heter Leon Bibb og er også sanger.

Nå mangler kun hjørnet som pleier å være lettest:Kan noen hjelpe med blindbokstavene til 'avdekket' på nederste rad , pluss tredje og fjerde bokstaven i 'adverb (loddrett 6 rad nederst, tre inn fra sidekant). Julehilsen lyse

Jeg har fått blindbokstavene LIJR i avdekket, og 3. og 4. i avdekket som RM

Annonse

Nå mangler kun hjørnet som pleier å være lettest:Kan noen hjelpe med blindbokstavene til 'avdekket' på nederste rad , pluss tredje og fjerde bokstaven i 'adverb (loddrett 6 rad nederst, tre inn fra sidekant). Julehilsen lyse

Redsel, der fikk jeg FOBI, men kan noen hjelpe meg med ØKT og slutten på NØFF og MEIE.

({$editedMessage} 26.12.11 16:03)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...