Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag er det stort kryssord i vedlegget til Dagbladet! Bare til orientering til de av oss som aldri får nok av ham.

Jubel! Gikk for å ta en siste kikk og lukke PC'n. Så nyheten om tirsdagskryssord, og deppet litt for å ha gått glipp av dette. Våken og snartenkt mann foreslår at jeg hiver meg i bilen til nærmeste bensinstasjon. Lykke, stasjonen er åpen og har rikelig med Dagbla'. Tusen takk til Karih, og god natt til alle heldige og uheldige.

Og hei til Stord, det er et flott lite kontinent!

({$editedMessage} 21.12.11 01:25)

Annonse

Jeg har nok vært litt sløv, skjønner jeg. Hver dag er jeg inne på nettavisen til Dagbladet, men heretter skal jeg også sjekke pdf-avisen som er tilgjengelig uten at du må kjøpe. Der finner en også alle vedlegg til dagens avis. Man lærer så lenge man har elever, var det en lærer jeg hadde en gang som sa.

I dag er det stort kryssord i vedlegget til Dagbladet! Bare til orientering til de av oss som aldri får nok av ham.

Til Karih.

Takk for tips. Jeg har en svoger som jobber i avisretur, og gjennom jobben får han flere aviser daglig. Så jeg spurte han om de hadde bruk for dette vedlegget der hjemme hos seg, og det hadde de ikke. Så jeg fikk det.

Skal begynne med det snart. Det er jo ingen innsendingsfrist her.

({$editedMessage} 21.12.11 23:54)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...