kaspara1 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 I nedre høyre hjørne mangler jeg en bokskav. Det er i det loddrette ordet "sjarm", har faril?a. Merkelig ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TerjeH Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Tror Karisma er ordet du søker. Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaspara1 Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Takk :). Knise er like bra som fnise, nå må jeg bare finne et alternativ til elv. Det går nok bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nite11 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Har også probl. på samme sted....mangler nederste del på torturisten (helt til hø. loddrett) - samt by og råd som ligger vannrett der. Og hvs slags Smerteanfall ligger i 9. fra oven vannrett helt til venstre....mangler blindbokstaven i .inerier.... ({$editedMessage} 04.12.11 12:33) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amanda Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Torturisten leder forhør, da vil du finne råd ved å søke, jeg ser ikke by "vannrett der" By loddrett er italiensk smerteanfall er "veer" av å bli pint Hjalp dette? ({$editedMessage} 04.12.11 13:16) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nite11 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Takk Amanda - da kom endelig mitt lørdagskryss i boks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.