Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må få lov til å gratulere Christopher Schive med nok et Norgesmesterskap i kryssord. En enorm prestasjon med feilfri løsning, og 141 godkjente ord!

Gratulerer også til de andre medaljevinnerne; Ole Karsten Øie (133 ord) og Inge Bakken (121 ord)!

En meget god innsats når en ser på resultatlisten, der bare 6 stykker hadde 50% godkjente ord eller bedre! Mulig at noen bør se på vanskelighetsgraden etterhvert, man rekrutterer iallefall ikke nye løsere når oppgavene er såpass vanskelige at kun 3 personer klarer over 100 ord...

Men bøyer meg uansett i støvet for vinnerne! Gratulerer! :-)

({$editedMessage} 03.12.11 15:49)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/17404-gratulerer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for gratulasjonen. Jeg måtte slite denne gang for å få fulle diagrammer og leverte ikke før en drøy time før fristen.

Vanskelighetsgraden passet meg utmerket. Det ble god tid til å lese korrektur før innsending slik at unødvendige skrivefeil ble unngått. Hvis oppgavene blir enklere vil flere få fulle diagrammer og man havner da i en klemme: Sende inn raskt eller lese grundig korrektur og risikere at man blir slått på tid.

Jeg har for øvrig oppdatert læreboken på schivekryssord.no vedr. søk i snl.no ved hjelp av søkemotor. Enkelte av illustrasjonene i leksikonet har dermed blitt søkbare. Dette oppdaget jeg imidlertid først etter at finaleoppgavene var løst, men det kan være greit å vite for fremtiden.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/17404-gratulerer/#findComment-74781
Del på andre sider

Må få lov til å gratulere Christopher Schive med nok et Norgesmesterskap i kryssord. En enorm prestasjon med feilfri løsning, og 141 godkjente ord!

Gratulerer også til de andre medaljevinnerne; Ole Karsten Øie (133 ord) og Inge Bakken (121 ord)!

En meget god innsats når en ser på resultatlisten, der bare 6 stykker hadde 50% godkjente ord eller bedre! Mulig at noen bør se på vanskelighetsgraden etterhvert, man rekrutterer iallefall ikke nye løsere når oppgavene er såpass vanskelige at kun 3 personer klarer over 100 ord...

Men bøyer meg uansett i støvet for vinnerne! Gratulerer! :-)

({$editedMessage} 03.12.11 15:49)

Takk for gratulasjoner og hyggelige ord, Anita! Gratulasjoner også herfra!

Det ble en temmelig tøff finale denne gang, kanskje mest fordi få ord var direkte søkbare i elektroniske kilder. Jeg måtte bla meg gjennom en anselig bunke papirbasert stoff, i tillegg til egne nedtegnelser.

Jeg synes for egen del vanskelighetsgraden ligger på et akseptabelt nivå. Den bør ikke endres.

IB

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/17404-gratulerer/#findComment-74813
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...