Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er helt enig i det, men hvordan skal vi få det til? Som ikke-bergeser, men med mer tilknytning til andre landsdeler... ka farsken seier vi her i Nord-Norge ??? Aille

elska Hainsen. Vi vill itkj møst hainn. Ka farskn ska me gjørr? Vi ælska'n Hainsen.... Æ e forbainna.. Man kann iktj møss æn så græppa kar...Æ væt itj ka e meir kainn seijj...

Håper at vår alles kjære Hansen fortsatt vil være med oss iallefall i Magasinet om han aldri så mye pensjonerer seg. Vi som er pensjonister bruker nok like mange timer på å gruble og løse som det han bruker på å pønske ut superlangetjueseksbokstaversord. Synes forumet her og det "å være sammen" om hans finurligheter er helt uvurderlig, og hva skal vi gjøre hvis vi mister ham, kan han overtales? Jeg kan kose meg med sport, strikketøy, dere og Hansen og da er tilværelsen god på sure vestlandsdager med vind og regn.

Annonse

Jeg er helt enig i det, men hvordan skal vi få det til? Som ikke-bergeser, men med mer tilknytning til andre landsdeler... ka farsken seier vi her i Nord-Norge ??? Aille

elska Hainsen. Vi vill itkj møst hainn. Ka farskn ska me gjørr? Vi ælska'n Hainsen.... Æ e forbainna.. Man kann iktj møss æn så græppa kar...Æ væt itj ka e meir kainn seijj...

Har du spaltet personlighet :-)? Jvfr. det første innlegget.

({$editedMessage} 01.12.11 22:28)

Eg håpar Hansen held ut lenge enno! - Den dagen han finn på å pensjonera seg vil jo føra til kraftig abstinens hos meg, -og heilt sikkert hos mange andre!!! Eg kjøper Dagbladet onsdag og lørdag berre på grunn av kryssordet.

Kanskje han fortsetter i Kryss i taket. Jippi! Han er iallfall der fortsatt, og la oss håpe at Kit snart kan skrive "eks Dagbladets" foran navnet hans:-)

Uffda, spørsmålet var rettet til "elindblo" som bor både i Bergen og i Nord-Norge ;-). Hvis du ser på oversikten, før du klikker deg inn på noen, og tenker deg at du trekker en strek nedover, vil du se at jeg henviser til "elindblo".

({$editedMessage} 01.12.11 23:42)

NÅR VÅR ALLES KJÆRE KRYSSORDHANSEN GÅR AV MED PENSJON, HVORDAN KAN VI DA ÆRE HAM? ER DET Å GI HAM NOGET? HER I BERGEN HAR VI FUNNET UT NOGET, MEN INNTIL VIDERE ER DET EN HEMMELIGHET. VI VENTER PÅ INNSPILL!

Vet du noe sikkert om dette? Dagbladet blir aldri det samme uten. Lørdagen og onsdagen blir heller ikke de samme. Noe av gleden blir borte, men en avskjedsgave har han vel fortjent da.

Annonse

Håper at vår alles kjære Hansen fortsatt vil være med oss iallefall i Magasinet om han aldri så mye pensjonerer seg. Vi som er pensjonister bruker nok like mange timer på å gruble og løse som det han bruker på å pønske ut superlangetjueseksbokstaversord. Synes forumet her og det "å være sammen" om hans finurligheter er helt uvurderlig, og hva skal vi gjøre hvis vi mister ham, kan han overtales? Jeg kan kose meg med sport, strikketøy, dere og Hansen og da er tilværelsen god på sure vestlandsdager med vind og regn.

Og om han alikevel skulle velge å slutte her, ønsker jeg Øystein Gulliksen som arvtager. Da blir det nok noe andre kryssosrd, men med stor spenning og høy vanskelighetsgrad. Ønsker meg vriompeisen, tror nok en kan bli godt nok kjent med den etterhvert,så den etterhvert blir lettere å løse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...