Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er mulig dette har vært oppe før, men jeg vil bare spørre om hvor man får kjøpt dette bladet. Jeg har spurt i nesten samtlige dagligvarebutikker her jeg bor, hos Narvesen to steder, på bensinstasjoner, men ingen har det. Må man abonnere på dette bladet, eller har jeg vært ekstra uheldig?

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/17393-nytt-kryssordblad-kryss-i-taket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mulig dette har vært oppe før, men jeg vil bare spørre om hvor man får kjøpt dette bladet. Jeg har spurt i nesten samtlige dagligvarebutikker her jeg bor, hos Narvesen to steder, på bensinstasjoner, men ingen har det. Må man abonnere på dette bladet, eller har jeg vært ekstra uheldig?

Hvis du søker på www.kryssitaket.no, får du fram alle utsalgssteder. Lykke til

Det kan se ut som om du har vært uheldig. Narvesen fungerte greit her. Spør kryssitaket.no. Lykke til!

Og -Belladonna - du er rå på ordgjemsel. Sett Kryss i takets Ordgjemsel? Det er visst også i salg nå:-)

({$editedMessage} 30.11.11 17:46)

Dette var da hyggelig! Jeg må si jeg ikke helt ser for meg hvordan du kan vite noe om det. Har jeg tipset deg, gitt deg et hint om noe?

Hei!

Julenummeret er i salg fra 3.desember,jeg kjøpte nr.1 hos

Narvesen,lykke til fra meg også!

Hilsen Tanja.

I morgen får jeg ta en runde til Narvesenkiosker lenger unna. Det er et par kjøpesentre ikke så altfor langt unna.

Takk skal du ha :-).

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...