Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etterlyser fremdeles at det ordnes opp i blange oppgaver. Det er særlig frustrerende at Schives ekspertkryssord ikke lar seg åpne!

Gjør noe da!

Hun/han mener nok blanke.

ces: Redaksjonen har gjort sitt, de. Se veiledningen ang. Feilmelding # 102 på startsiden ('hjem').

Det hele dreier seg om å slette noen filer som ligger igjen på harddisken din (midlertidige internettfiler eller cache).

En grei måte å gjøre dette på, finner du her: https://proweb.fogbugz.com/default.asp?W347

Da ordner det seg med et par-tre klikk. ;)

Vennlig hilsen Toril

({$editedMessage} 18.11.11 17:59)

Merkelig feil. Antagelig ikke enkelt å finne ut av. Går ut fra at redaksjonen jobber med det.

Som jeg har nevnt før, så ligger oppgaven der faktisk, og den kan løses på veldig tungvint vis (se innlegg 7.11.11).

For meg virker det som om rutenettet og nøkkelordene blir "tegnet" med samme farge som bakgrunnen (hvit), og derfor ikke synes. Klikker du i området kryssordet skal være, kommer et antall ruter til syne (uten kantlinje), og du kan skrive inn bokstaver der.

({$editedMessage} 18.11.11 21:54)

Annonse

Oppskriften til løsning er grei nok, den. Imidlertid fungerer den ikke, av en eller annen grunn, for alle (inkludert meg). Derfor er jeg enig i at redaksjonen snart må gi lyd fra seg.

Godt å få litt forståelse. Ingen av disse to framgangsmåtene fungerer, og sist det var samme type feil, kom jo beskjeden far redaksjonen at oppgaven var feil lastet opp. Da ble feilen rettet.

Det krever ikke mye fantasi å tenke at det samme er skjedd nå. Dette handler om vilje til å rette en feil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...