Gå til innhold

Kos..

zirkeline

Anbefalte innlegg

Synes det er for mange surmaga svar her inne . Husk at det er ikke alle som kan alle søkeralternativene eller er så dreven i kryssord som mange andre her inne er . Andre kan være ny på forumet og slite med bruken av det av den grunn . Da jeg var ny her inne dristet jeg meg en gang til å spørre om noen bokstaver .Fikk da til svar at det fikk være måte på lettvint måte å løse på og at jeg nok ikke gadd å søke selv . Jeg ante ikke at de forskjellige alternativer fantes og ble lei meg . Lærte meg de forskjellige søkermåter etter det ,men å spørre flere ganger satt langt inne. Meningen er vel ikke å støte folk vekk herfra skulle jeg tro. De som er så fantastiske at de ikke har høyde for noen som er "dummere"enn seg selv kan vel finne seg andre fora å utfolde seg i ? For de av dere som har vært her en stund husker sikkert "Anonym hjelper" , han/hun var så ubehagelig å bli utsatt for at jeg bestemte meg for aldri mer å spørre om noe . Det kan synes som om det er endel av nesten samme kaliber her ennå. Takk for meg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er for mange surmaga svar her inne . Husk at det er ikke alle som kan alle søkeralternativene eller er så dreven i kryssord som mange andre her inne er . Andre kan være ny på forumet og slite med bruken av det av den grunn . Da jeg var ny her inne dristet jeg meg en gang til å spørre om noen bokstaver .Fikk da til svar at det fikk være måte på lettvint måte å løse på og at jeg nok ikke gadd å søke selv . Jeg ante ikke at de forskjellige alternativer fantes og ble lei meg . Lærte meg de forskjellige søkermåter etter det ,men å spørre flere ganger satt langt inne. Meningen er vel ikke å støte folk vekk herfra skulle jeg tro. De som er så fantastiske at de ikke har høyde for noen som er "dummere"enn seg selv kan vel finne seg andre fora å utfolde seg i ? For de av dere som har vært her en stund husker sikkert "Anonym hjelper" , han/hun var så ubehagelig å bli utsatt for at jeg bestemte meg for aldri mer å spørre om noe . Det kan synes som om det er endel av nesten samme kaliber her ennå. Takk for meg .

Hei, zirkeline! Forstår deg godt, men likevel: Ikke gi opp, da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en ikke skal/bør være surmaget og kjepphøy er jeg helt enig med deg i.

Men jeg foretrekker selv å få tips hvis det er noe jeg lurer på - ikke den ferdige løsningen - så får jeg heller spørre en gang til hvis jeg ikke kommer i mål!

Det er jo å finne løsninger som er moro med kryssord - med minst mulig bruk av hjelpemidler. Synes nå jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det at å få små finurlige tips istedet for hele løsningen er å foretrekke . Jeg liker også det best . Men det er mange måter å svare folk på . Det å svare sarkastisk eller antyde at folk er for dumme/late til selv å søke er å gå langt over streken for normal høflighet .

Til dere alle : Nei da jeg gir ikke opp ,jeg bare følger med fra sidelinjen og klarer meg stort sett bra med det.Vi er flere som løser sammen og har på den måten mange hoder "i bløt" på en gang .Å gå inn på forumet for å sjekke brukes kun som nødløsning når alt annet har stoppet opp. Ønsker alle får mange gode Rolfkryssordfinurlighetskrumspring fremover :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...