nite11 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 står jeg fast på. Alt sammen i øverste høyre hjørne. Noen vil kan/vil hjelpe? Har store deler av ordene, men mangler 3 bokstaver i hver av disse 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluhmefrisurf.no Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 det skal være enere som får ordener Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karg Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 står jeg fast på. Alt sammen i øverste høyre hjørne. Noen vil kan/vil hjelpe? Har store deler av ordene, men mangler 3 bokstaver i hver av disse 3. Sliter jeg og og har prøvd meg på tretakskjermere, skjenkebevilling og enerdekorasjon. Jeg skulle gjerne ha likt å vite om det er rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nite11 Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Karg: der ga du meg løsningen, dvs. de bokstavene jeg manglet, takk. Rart hvor "lett det er" når en i ettertid ser løsningen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.