-juni2 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Nytt spennende kryssordblad fra Jostein Ljønes & co. Hansen er representert med premiekryssord, sitter og "koser" meg med det nå (les sliter med det);-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Så utrolig bra! Jostein Ljønes er jo helten, og med Hansen som en liten bonus, er det bare å glede seg! Jippi! Ha en super helg, Kari:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bikka Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Har dei dette bladet på Narvesen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Så utrolig bra! Jostein Ljønes er jo helten, og med Hansen som en liten bonus, er det bare å glede seg! Jippi! Ha en super helg, Kari:-) Takk det samme til deg -Unni ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Har dei dette bladet på Narvesen?? gå inn på www.kryssitaket.no så finner du utsalgssteder. Kjøpte mitt på Narvesen i Drøbak så regner med at de har det i andre Narvesenkiosker også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nite11 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Takk det samme til deg -Unni ;-) Forsøkte å abonnere på dette på nettet, men det gikk ikke inn...nei. Andre som har forsøkt det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matland Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hallo. Hyggelig at du ønsker å abonnere på Kryss i taket. Vi har mottatt mange abonnement via vår nettside allerede. Så bestillingene går igjennom systemet, selv om vi de første dagene ikke hadde på plass automatisk bekrefter på innlagt bestilling. Dette er nå rettet opp. Mvh KIT ({$editedMessage} 07.11.11 15:26) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olav Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kjøpte bladet i dag. Det var en hyggelig nyskapning, mange artige oppgaver selv om jeg bare såvidt har begynt (dessuten er det onsdag i dag og da er det også andre ting man må ta seg av). Fin lay-out, godt lesbart for en som begynner å plages med stær, dessuten var det trykt på ordentlig papir som det både kan skrives og pusses på. Vurderer sterkt et abonnemnet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doffen Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Nytt spennende kryssordblad fra Jostein Ljønes & co. Hansen er representert med premiekryssord, sitter og "koser" meg med det nå (les sliter med det);-) Tusen takk! Kjekk nyhet, som jeg ikke var klar over! Savner bare en spørreside i dette phrumet. Ha en fin kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gerd1 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ja, det var det jeg også ville si. Dette har vel ikke noe under Dagbladkryssord å gjøre. Hva med Kryssordhjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amanda Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Tusen takk! Kjekk nyhet, som jeg ikke var klar over! Savner bare en spørreside i dette phrumet. Ha en fin kveld! Fin nyhet for dette forumet! Hansen i flere media er jo helt relevant for oss !! God helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doffen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Ja, det var det jeg også ville si. Dette har vel ikke noe under Dagbladkryssord å gjøre. Hva med Kryssordhjelp? ...men inntil videre kan vel dette forumet brukes? Jeg aner ikke hvordan slike fora opprettes, men håper videre info kommer i Dagbladforumet, siden det sikkert er flere Hansen-fan som er interessert i fortsettelsen. Kanskje det er i "Kryss i taket" han skal fortsette som pensjonist, dersom han etter hvert slutter med "Magasinetkryssordet" om lørdagen? Er så avhengig av Hansen at jeg er livredd for abstinens, og hva det kan medføre.... 8() Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Fin nyhet for dette forumet! Hansen i flere media er jo helt relevant for oss !! God helg Han kommer ihvertfall med et bidrag i desembernummeret også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 ...men inntil videre kan vel dette forumet brukes? Jeg aner ikke hvordan slike fora opprettes, men håper videre info kommer i Dagbladforumet, siden det sikkert er flere Hansen-fan som er interessert i fortsettelsen. Kanskje det er i "Kryss i taket" han skal fortsette som pensjonist, dersom han etter hvert slutter med "Magasinetkryssordet" om lørdagen? Er så avhengig av Hansen at jeg er livredd for abstinens, og hva det kan medføre.... 8() Hør på "gerd1" og bruk Kryssordhjelp:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doffen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 ({$editedMessage} 12.11.11 18:42) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doffen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hør på "gerd1" og bruk Kryssordhjelp:-) ({$editedMessage} 12.11.11 18:42) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
doffen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hør på "gerd1" og bruk Kryssordhjelp:-) Hvor finner jeg "Kryssordhjelp"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 ...men inntil videre kan vel dette forumet brukes? Jeg aner ikke hvordan slike fora opprettes, men håper videre info kommer i Dagbladforumet, siden det sikkert er flere Hansen-fan som er interessert i fortsettelsen. Kanskje det er i "Kryss i taket" han skal fortsette som pensjonist, dersom han etter hvert slutter med "Magasinetkryssordet" om lørdagen? Er så avhengig av Hansen at jeg er livredd for abstinens, og hva det kan medføre.... 8() Var det ikke i Aftenspostens regi dette kom ut?? Eller erindrer jeg totalt feil? Da kan det vel passe under Aftenpostenforumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hvor finner jeg "Kryssordhjelp"? Hei, a! Kryssordhjelp finner du under Forum her. Linjen under Hjemmet:-) Der kan du spørre om alt mulig fra alle landets kryssord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-juni2 Skrevet 12. november 2011 Forfatter Del Skrevet 12. november 2011 Var det ikke i Aftenspostens regi dette kom ut?? Eller erindrer jeg totalt feil? Da kan det vel passe under Aftenpostenforumet? Kryss i taket blir gitt ut på eget forlag med samme navn som bladet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.