Gå til innhold

GLADNYHET "KRYSS I TAKET"

-juni2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hallo. Hyggelig at du ønsker å abonnere på Kryss i taket. Vi har mottatt mange abonnement via vår nettside allerede. Så bestillingene går igjennom systemet, selv om vi de første dagene ikke hadde på plass automatisk bekrefter på innlagt bestilling. Dette er nå rettet opp. Mvh KIT

({$editedMessage} 07.11.11 15:26)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bladet i dag. Det var en hyggelig nyskapning, mange artige oppgaver selv om jeg bare såvidt har begynt (dessuten er det onsdag i dag og da er det også andre ting man må ta seg av). Fin lay-out, godt lesbart for en som begynner å plages med stær, dessuten var det trykt på ordentlig papir som det både kan skrives og pusses på. Vurderer sterkt et abonnemnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt spennende kryssordblad fra Jostein Ljønes & co. Hansen er representert med premiekryssord, sitter og "koser" meg med det nå (les sliter med det);-)

Tusen takk! Kjekk nyhet, som jeg ikke var klar over! Savner bare en spørreside i dette phrumet. Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det jeg også ville si. Dette har vel ikke noe under Dagbladkryssord å gjøre.

Hva med Kryssordhjelp?

...men inntil videre kan vel dette forumet brukes?

Jeg aner ikke hvordan slike fora opprettes, men håper videre info kommer i Dagbladforumet, siden det sikkert er flere Hansen-fan som er interessert i fortsettelsen. Kanskje det er i "Kryss i taket" han skal fortsette som pensjonist, dersom han etter hvert slutter med "Magasinetkryssordet" om lørdagen?

Er så avhengig av Hansen at jeg er livredd for abstinens, og hva det kan medføre.... 8()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke hvordan slike fora opprettes, men håper videre info kommer i Dagbladforumet, siden det sikkert er flere Hansen-fan som er interessert i fortsettelsen. Kanskje det er i "Kryss i taket" han skal fortsette som pensjonist, dersom han etter hvert slutter med "Magasinetkryssordet" om lørdagen?

Er så avhengig av Hansen at jeg er livredd for abstinens, og hva det kan medføre.... 8()

Hør på "gerd1" og bruk Kryssordhjelp:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke i Aftenspostens regi dette kom ut?? Eller erindrer jeg totalt feil? Da kan det vel passe under Aftenpostenforumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...