19451945 Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Nå sliter jeg verre enn verst med det siste ordet.Det er MALLE.(Helt nederst i høyre hjørne)Har lett og lett "overalt",syns jeg,men uten resultat.Nå håper jeg i det lengste at noen kan "geleide" meg videre med denne "nøtten".Da blir jeg glad!:))))) Mvh Randi
Skjye Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Hei, Randi. Bekreftet løsningsord lokaliseres i Norsk Riksmålsordbok. Mvh Skjye.
19451945 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Skrevet 30. oktober 2011 Hei Skjye!Takk for svar. Er det i papirutgaven?Den har jeg ikke,dessverre. Jeg finner det ikke ut på Ordnett-utgaven,så fremt jeg ikke har noe feil da.Stemmer det at 2.bokstav er den samme som den 4. i ØLBEHOLDER?Og den 4.,er det den samme som første i KLIPPESPRINGER? Mvh Randi
Skjye Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Hei igjen, Randi. Bokstavene dine stemmer. Løsningsordet finnes rimeligvis i både elektronisk- og papirutgave. Dette skulle det ikke være mulig å bomme på ved fritekstsøk i den elektroniske utgave. :). Mvh Skjye.
19451945 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Skrevet 30. oktober 2011 Hei igjen Skjye! Tusen hjertelig takk!!!!Endelig dukket det riktige opp.Jeg trodde ikke man kunne søke med ? i starten av ordet i ordnett,men det gikk altså an.Flott å finne ut det også i samme slengen.Kunne vel nesten forgylle deg akkurat nå!! Ha en fortreffelig aften. Mvh Randi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå