Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Kongen var grei nok, for den fant jeg. 20L derimot får jeg ikke til Frederiks sønnesønn. Hvem Frederik er det? c Har følgende bokstaver L-V-----. HÅper det er noen der ute som kan hjelpe meg. Blir som vanlig kjempeglad over et positivt svar.

Skrevet

Kongen var grei nok, for den fant jeg. 20L derimot får jeg ikke til Frederiks sønnesønn. Hvem Frederik er det? c Har følgende bokstaver L-V-----. HÅper det er noen der ute som kan hjelpe meg. Blir som vanlig kjempeglad over et positivt svar.

Hvem Frederik? Kong Frederik 3. Til gjengjeld et tips om kongen som var grei nok?

Annonse

Skrevet

Hei. Prøv Frederik 3. Men kongen i 1v da? Finner et navn som kan passe, men løsningsordet blir jo helt borti natta da.

Skrevet

Tusen takk for hjelpen angående Frederiks sønnesønn. Fant det i Store Norske Leksikon. Men når det gjelder 1.v så tror jeg ikke at det var riktig det jeg kom frem til. Løsningsordetblir som du sier Lone, helt bort i natta.

Skrevet

Hei igjen,

Nå har jeg også fått til kongen i 1V. Fant kongen i den store kryssordboken min. Men man kan jo også tenke seg synonymet til gravmæle/grav. Synonymet er utledet fra kongen. Da blir ikke løsningsordet så galt, og det blir da en fransk by.

Skrevet

Hei. Prøv Frederik 3. Men kongen i 1v da? Finner et navn som kan passe, men løsningsordet blir jo helt borti natta da.

prøv Mausolos

EW

Skrevet

Har du prøvd kong Mausolos?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...