johatt Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Sjette rad fra høyre med start litt ned for midten. Ordet har 5 bokstaver. Jeg har fått 1.,2. og 4.bokstav til å bli henholdsvis U-S-A, og mangler følgelig 3. og 5. Kan noen hjelpe??
amanda Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Har ikke kryssordet, og bør kanskje ikke svare - men........ Hvis din U kan byttes med O, da kan du søke her og få to muligheter.
karih Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Sjette rad fra høyre med start litt ned for midten. Ordet har 5 bokstaver. Jeg har fått 1.,2. og 4.bokstav til å bli henholdsvis U-S-A, og mangler følgelig 3. og 5. Kan noen hjelpe?? Hei! Jeg skrev OSCAR.Vri kan være sno(seg).
johatt Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Skrevet 16. oktober 2011 Har ikke kryssordet, og bør kanskje ikke svare - men........ Hvis din U kan byttes med O, da kan du søke her og få to muligheter. Tusen takk, Amanda! Problemet mitt skyldtes gal variant av SNU/SNO, og da er det fint å ha gode hjelpere.
-Unni Skrevet 16. oktober 2011 Skrevet 16. oktober 2011 Hei! Jeg skrev OSCAR.Vri kan være sno(seg). Å, Kari, så hyggelig å se deg!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå