Gå til innhold

Kjøpe magasinetkryssord på nett?


-benny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hentet kryssordet til Hansen via internett flere ganger, bla i Sverige. Gå inn på dagbladet.no og gå helt nederst på siden. Til høyre der kan du gå inn på der det står "Les dagens avis (PDF)". I ruten du får opp trykk på "Kjøp dagens PDF-utgave eller eldre utgaver her!". Neste rute er en BYANDREAD-rute hvor du må registrere deg får å kunne betale. Den enkleste måten du betaler på er via ditt mobilabonnement. Når du er kommet til "arkivet" så finn magasinnummeret du er ute etter og finn deretter den siden som kryssordet sår på og last det ned på din maskin, åpne det, print det og presto! du har kryssordet på et A4-ark.

PS: Gi meg mailadressen di så kan jeg skanne inn oppgaven. Men jeg har løst endel på det da!

 

({$editedMessage} 09.10.11 11:20)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BYANDREAD er en kurant side hvor man kan i ettertid kjøpe diverse publikasjoner. Betalt med mobil eller kort. Helt ufarlig, men kryssordet får du bare ut i A4(min erfaring).

Har benyttet den flere ganger, bla.a fra Kanarïøyene.

 

Ragnar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...