Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Så skjer det altså igjen og igjen. Hver kveld/natt, rett etter midnatt, så er kryssord.no utilgjengelig. Tydeligvis i det nye oppgaver legges ut. Slik var det aldri før. Noen reaksjon på dette fra redaksjonen?

Terje

({$editedMessage} 07.10.11 01:09)

Skrevet

Hei Terje :-)

Ville bae nevne at jeg har sitter her fra ca 23.oo og har ikke hatt problemer med å komme inn noen andre kvelder heller...men nå er det godnatt!!!!

Skrevet
  - skrev (På 6.10.2011 den 23.08):

Så skjer det altså igjen og igjen. Hver kveld/natt, rett etter midnatt, så er kryssord.no utilgjengelig. Tydeligvis i det nye oppgaver legges ut. Slik var det aldri før. Noen reaksjon på dette fra redaksjonen?

Terje

({$editedMessage} 07.10.11 01:09)

Vi har hatt teknikere til å se på saken. De fant ingenting som tilsier at det har vært nedetid. Men det kjøres mange

backup-rutiner etter midnatt, så det kan være en mulighet for at disse påvirker webtrafikken.

De har nå fordelt disse backup-rutinene utover natten slik at ikke alle de tunge oppgavene utføres samtidig, og håper at dette skal løse problemet. De kommer til å overvåke trafikken til nettsiden ekstra nøye i en periode.

Fint med tilbakemelding fra dere som har hatt problemer tidligere om dette har effekt eller ikke.

Skrevet

Takk for svar.

Har ikke opplevd det samme de siste dagene, men så passer jeg meg vel for å spørre på kryssord.no rett etter midnatt.

Håper nye rutiner har løst problemene.

Terje

Annonse

Skrevet

Det er ikke bare etter midnatt dette skjer.

Siste uka har jeg opplevd to ganger utilgjengelighet.

Om det ikke vare så lenge, så er det uansett irritabelt at det ikke funker når en trenger det.

Har sendt mail 2 ganger og sagt fra.

Skrevet
  - skrev (På 24.9.2011 den 22.31):

Svært så ofte kryssord.no er utilgjengelig på kveldstid.

Hvis dette er planlagte nedetider, så burde brukerne få beskjed her.

Terje

Det må være andre ting enn backup-rutiner som er skyld i problemene. Jeg har benyttet meg av kryssord.no i flere år til alle tider på døgnet og aldri opplevd noe av det enkelte av dere andre har. Kan det være distriktsrelatert?

• 2 uker senere...
Skrevet

Da har kryssord.no vært utilgjengelig i dag, 10.11, i nesten 2 timer, mellom kl.21.00 og 23.00.

Terje

({$editedMessage} 10.11.11 23:02)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...