macknife Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Har sett meg blind på måltidsdetalj nede i høyre hjørne. Mangler bokstavene 3 og 5. Har rø først. Ser heller ikke hva dommeren blir. Noen hjelp å få?
bikka Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 Landa på M og E... Ikkje så sikker på nettpp det ordet...
macknife Skrevet 24. september 2011 Forfatter Skrevet 24. september 2011 Rømmefat, ja, ja. Hadde ellers lest feil og trodde det sto seraf helt i bunnen, mens det sto serai og det er jo to helt ulike ting.
amanda Skrevet 24. september 2011 Skrevet 24. september 2011 - skrev (På 24.9.2011 den 16.37): Har sett meg blind på måltidsdetalj nede i høyre hjørne. Mangler bokstavene 3 og 5. Har rø først. Ser heller ikke hva dommeren blir. Noen hjelp å få? da har du vel dommeren, eller ?
raggy Skrevet 27. september 2011 Skrevet 27. september 2011 ..og det rare (synes jeg) er at dommeren skrives med 2 s-er..
-Belladonna Skrevet 27. september 2011 Skrevet 27. september 2011 Synes du det? Den siste s-en er en genitiv-s. Hvis du bytter det siste leddet i dette ordet og skriver ordfører i stedet, synes du fremdeles at denne s-en er overflødig? For ordens skyld, jeg mener ikke at ordfører er løsningen, det er bare et eksempel. PS. Jeg ser at jeg kanskje kan ha misforstått deg. Det er tre s-er i dette ordet, alle skal være der. Nå ble jeg i tvil om hvilken "s" du mener :). ({$editedMessage} 27.09.11 18:34)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå