ellliis Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 nederste linje omtrent midt på:Verktøy = telefon? Hjelp!
noris Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 nederste linje omtrent midt på:Verktøy = telefon? Hjelp! jeg har valgt telefonteller..var det ikke noe som het det i gamle dager?
ellliis Skrevet 18. september 2011 Forfatter Skrevet 18. september 2011 Tusen takk. Men jeg synes telefontang (tenger) og telefon-teller høres like søkt begge to. Kan dette være noe verktøy?
essem Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Telefontang er i alle fall et verktøy, så satser på det.
-TerjeH Skrevet 18. september 2011 Skrevet 18. september 2011 Til orientering: telefontang; tang med flate kjever og avbitermekanisme Publikasjon: Norsk ordbok Terje
gerd1 Skrevet 19. september 2011 Skrevet 19. september 2011 Til orientering: telefontang; tang med flate kjever og avbitermekanisme Publikasjon: Norsk ordbok Terje Jeg har nettopp fått bekreftelse fra en tidligere kollega, og det er et verktøy som heter Telefontang. Han har tatt vare på en sånn, som jeg fikk bilde av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå