asla Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Er det noen som kan gi et tips om hvor man finner KOMPOSISJON? H Astri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-benny Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Jeg fant det i SNL ved å søke med de bokstavene jeg hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asla Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Takk, da får jeg lete videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ril Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg fant det i SNL ved å søke med de bokstavene jeg hadde. Jeg har bokstavene U?T?A?S?E. Er dette riktig, -benny? Når jeg søker med dette i SNL, får jeg treff på en spansk "isme", men synes ikke dette samsvarer særlig med stikkordet(?) (Får også samme treff i Ordnett.) Vrien, denne! ({$editedMessage} 31.08.11 05:04) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne. Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det er riktige bokstaver og svar er i SNL. Du har rett ang.spansk"isme". Det har med lyrikk (og ordstilling) å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ril Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Takk -benny og anne. Vi har jo lufta det annetsteds, men jeg synes det var greit å ta det opp her, også. :)) Hasta la vista! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.