essem Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Nede i høyre hjørne; Arkeolog. Får det til å bli IACOPI, men får ingen treff som bekrefter det. Finner heller ikke navnet i mine oppslagsbøker. Noen som vet? ({$editedMessage} 30.08.11 09:25)
tanja1 Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Hei! Hvis du googler Iacopi+arkeolog,får du:Irene Iacopi, italiensk arkeolog. Mvh Tanja.
essem Skrevet 30. august 2011 Forfatter Skrevet 30. august 2011 Googla på Iacopi uten treff. Googla på arkeologi & arkeolog.. Å kombinere de to kom jeg ikke på. Takker og bukker. Da er den i boks. :)
gerd1 Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Dette svaret ditt fant jeg ved å søke på internett. Det virker som diskusjonen i forumet ligger tilgjengelig utad. http://www.kvasir.no/alle?q=%2Barkeolog %2Biacopi&partnerid=ABCstartsiden&source=startsiden.no ({$editedMessage} 31.08.11 21:45)
essem Skrevet 1. september 2011 Forfatter Skrevet 1. september 2011 Betyr vel ikke så mye, ligger jo tilgjengelig Kryssord.no og kan ikke delta i diskusjonen uten å være betalende, enten en åpner her eller der. :) Får vel se det som reklame for forumet. :))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå