punky Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Står fullstendig fast, Må eliminere. 2=R og 4= M ? Glad for hjelp Mvh. Punky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjye Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hei, Punky. Begge dine bokstaver er riktige. Mvh Skjye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Ja,ja,så langt like langt.Dette får jeg gå videre på i morgen, Disse 2 bokstavene gir meg 637 valg, og det orker jeg ikke å begynne på nå. Bilmerke kan kanskje hjelpe meg videre, men det får også vente til i morgen.Men Skjye, takk for svar, ser fram til morgendagen. Mvh. Punky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjye Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hei, Punky. Du kan begrense leteområdet til Norsk Riksmålsordbok, bind V. Mvh Skjye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asla Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hei Punky. Hvorfor ikke sette inn ordet i SNL. Der finner du svaret ved bare å lete kort tid. H Astri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Hei Asla, hadde søkt i SNL,men brukt: er lysfølsomt derfor ingen svar. Nå har jeg bare brukt: lysfølsomt og da kom svaretfrem.Men takk for tips. Mvh. Punky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.