bumarli Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Hjelp ! Står helt fast på stativ. Har tilgang til ordbøker på nett, men ikke alle i papirutgave. Forslag om hvor jeg skal lete ? Bum
Skjye Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Hei, Bumarli. Løsningsordet finnes stikkordsdefinert i Bokmål rettskrivningsordbok (av Ruth V. Fjeld) som finnes i elektronisk utgave i Ordnett.no. Mvh Skjye.
bumarli Skrevet 11. august 2011 Forfatter Skrevet 11. august 2011 Tusen takk : ) Har litt problemer med bruken av nye Ordnett, men det ordna seg ! Bum
punky Skrevet 21. august 2011 Skrevet 21. august 2011 - skrev (På 11.8.2011 den 1.54): Hei, Bumarli. Løsningsordet finnes stikkordsdefinert i Bokmål rettskrivningsordbok (av Ruth V. Fjeld) som finnes i elektronisk utgave i Ordnett.no. Mvh Skjye. Lurer på om ordet også står i bokmålsordboka fra Kunnskapsforlaget 2005 ? Mvh. Punky
Skjye Skrevet 22. august 2011 Skrevet 22. august 2011 Hei, Punky. Løsningsordet i seg selv er oppført i alle vanlige ordbøker; den ordrette stikkordbekreftelse finnes imidlertid kun i den tidligere nevnte Bokmål rettskrivningsordbok. Mvh Skjye.
punky Skrevet 22. august 2011 Skrevet 22. august 2011 Hei Skjye, regnet med det. Har et ord i tankene, selv om jeg ikke har bekreftelse.Det er jo ikke mange alternativer ang. første bokst., det samme som navnet mitt. Skal søke på ordet og se om jeg får stativ som svar. M.h. Punky
Skjye Skrevet 22. august 2011 Skrevet 22. august 2011 (J)ada, Punky. Dette kommer du nok i mål med. :). Mvh Skjye.
punky Skrevet 22. august 2011 Skrevet 22. august 2011 Hei igjen, Skjye , tenker jeg tar den løsningen Mvh. Punky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå