Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

RESERVOAR, ca. midt på til høyre. Har:?L?R?, hva er feil?

Må også nevne min frustrasjon over Nye Ordnett, den nye utgaven finner jeg ubrukelig som kryssordhjelp.Kari S.

Det er vel et tilbakeskritt å ikke kunne bruke spørsmålstegn først og sist i et søk.

Forøvrig synes jeg den nye siden er glorete og rotete med mye info rundtomkring.

Men det er vel ofte slik at vi klager på det nye til vi har fått vendt oss til det......:)

({$editedMessage} 07.08.11 09:21)

Hei Kari S.

Dine bokstaver er riktige og du skal fram til et væskefylt hulrom.

Mvh

Hulderbo

({$editedMessage} 07.08.11 08:53)

Takk for bekreftelsen Hulderbo,Øvrebø greide resten.

Har lest innleggene på Kryssordhjelpen.no ang. nye Odnett, godt det er flere enn meg som reagerer.

Det er vel et tilbakeskritt å ikke kunne bruke spørsmålstegn først og sist i et søk.

Forøvrig synes jeg den nye siden er glorete og rotete med mye info rundtomkring.

Men det er vel ofte slik at vi klager på det nye til vi har fått vendt oss til det......:)

({$editedMessage} 07.08.11 09:21)

Hei -benny, takk for "støtten".

Jeg er abonnent på flere av ordbøkene til Ordnett, og har hatt mye glede av disse,men finner jeg ikke mer ut av det enn jeg hittil har gjort blir det neppe noen fornyelse.(hvis vi kryssordløsere er noen trussel da?)

hilsen Kari S.

• 2 uker senere...

Fikk dette svaret i dag:

Hei

Du er ikke den eneste som reagerer på at hovedsøket har endret seg på de måter du beskriver.

Når det gjelder kryssordhjelperen, så er denne faktisk helt lik slik den var tidligere (bortsett fra utseendet).

Vi kommer til å gjøre noen endringer for å tilfredsstille dere kryssordløsere, men pga. faktiske begrensninger i søkemotoren vil forbedringene komme i selve kryssordhjelperen, hvor selve ordutvalget vil rustes opp.

Håper dette være tilfredsstillende.

vennlig hilsen

Rolf Karlsen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...