lillelynet Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Bare lurer på om det er flere som ikke har fått det de har vunnet?Vant i desember,har etterlyst gevinsten,men stadig ikke mottatt den.Litt surt,skal innrømme det.God sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xordnøtta Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har vunnet flere ganger og ikke fått premiene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kryssordfan Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Bare lurer på om det er flere som ikke har fått det de har vunnet?Vant i desember,har etterlyst gevinsten,men stadig ikke mottatt den.Litt surt,skal innrømme det.God sommer. Jeg vant også i desember, på julekalenderen, men har ikke fått tilsendt premien. ({$editedMessage} 20.07.11 20:33) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelynet Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Fikk mail,etter å ha etterlyst premien rundt påsketider,om at nå var den på tur.Men,fortsatt ikke fått noe.Dumt at det er slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bertil Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Dette er for dårlig og kan få kryssord.no til å fremstå som rotete / useriøs. Synes kanskje at redaksjonen burde svart på denne kritikken som kommer fram her. ({$editedMessage} 30.07.11 10:59) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
balder Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg vant også i mai, men har aldri sett noe til premien. Dette er ikke akkurat god reklame synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knut olav Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Bare lurer på om det er flere som ikke har fått det de har vunnet?Vant i desember,har etterlyst gevinsten,men stadig ikke mottatt den.Litt surt,skal innrømme det.God sommer. Kan bare slutte meg til de øvrige talere: I september 2010 så jeg på kryssord.no at jeg hadde vunnet en premie; fikk en mail med det glade budskap et par måneder etterpå, men venter fortsatt på premien. (Jeg sendte en etterlysning pr. mail i mars, men får ikke svar på den en gang.) ({$editedMessage} 26.08.11 15:04) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelynet Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Ja,det er ikke mye som virker seriøst når man leser dette.Sjekket mailen fra kryssord.no i dag,og 15.mars fikk jeg beskjed om at premien var sendt..men det stemmer absolutt ikke.Riktignok har vi et langstrakt land,men...Trasige greier! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
balder Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Rett skal være rett i dag kom bagasjevekten som jeg vant i mai. Alt tar sin tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelynet Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Så flott da!!:) Har ennå ikke motatt det jeg vant,og har ingen tro på at det kommer heller.Nå er jeg lei av å sende mail til kryssord.no uten å motta svar,så sånn gikk det. Ha en fin høst!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.