nite11 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Mangler siste del av løsenordet - derfor er både land og bonde som krysser overnevnte heller ikke løst. Trodde landet skulle være Bahrain...og bonde noe med fjøs...men sitter fast... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-inger Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Bahrain har jeg også,og anfører har jeg prøvd meg med som siste del av guide. En bestanddeldel på fjøset er det visst bonden eier denne gangen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteh Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Mangler siste del av løsenordet - derfor er både land og bonde som krysser overnevnte heller ikke løst. Trodde landet skulle være Bahrain...og bonde noe med fjøs...men sitter fast... Lurer på om det skal være ekskursjonsanfører...Bonde er vel fjøsdyreier, tror du ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-inger Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Mer sannsynlig med dyr ja, jeg tenkte han eide fjøsdøra jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nite11 Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Bahrain har jeg også,og anfører har jeg prøvd meg med som siste del av guide. En bestanddeldel på fjøset er det visst bonden eier denne gangen :-) Så "gode" dere er...takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.