Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest marit
Skrevet

Erdet noen som vet hvem som hadde 19 barn 6 boks. og Gjøre ensartet 9 boks. Har ingen sikre boks. å gå på.

Marit

Fortsetter under...

Skrevet

Det var jo Tordenskjold som var en av 19 barn. Wessel må svaret bli.

Gjest marit
Skrevet
  - skrev (På 24.7.2004 den 16.06):

Erdet noen som vet hvem som hadde 19 barn 6 boks. og Gjøre ensartet 9 boks. Har ingen sikre boks. å gå på.

Marit

Det må være noen andre som hadde 19 barn for Wessel passer ikke inn da jeg er bra sikker på de andre bokstavene.

Marit

Skrevet

Marit

Gjøre ensartet = EGALISERE

Gjest Bjarne
Skrevet

Marit

Hei, Marit

HEKABE hadde 19 barn. Av disse var kanskje HEKTOR og PARIS de to mest kjente.

Håper HEKABE "går i boks".

Lykke til videre - hilsen Bjarne

Gjest marit
Skrevet

Marit

tusen takk, begge ordene er på plass.

Klem fra meg

Annonse

Gjest B. Hagen
Skrevet

Heisann! Får jeg spørre om det er Hb's fredagskryssord dere diskuterer. Var på Narvesen i Oslo idag, og så en kryssord i fredagsutgaven, dere pirrer jo nysgjerrigheten hos meg å prøve meg på den, jeg også. Så, hvilken dagsutgave er det dere snakker om, kan dere oppgi det. Kanskje er det bare kryssord i fredagsutgaven???? På forhånd takk for svar! Hilsen Bente H.

Gjest marit
Skrevet

Marit

Det er Helgelands Blad og det er Fredag/Lørdags utgaven den siste det er snakk om her. Det er kun en gang i uka der er kryssordoppgave i avisa.

Marit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...