punky Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 Har ikke lyst til å legge meg ennå,med dette er den eneste oppg. jeg har igjen å jobbe med. Har egentlig ikke lyst til å spørre om hjelp, men for å jobbe videre må jeg, kommer ikke videre. Skal 4. i skiltmaling være Ø, den har jeg fra inspektør, eller er han feil. Takknemlig for svar, legger meg i 2-tida. Mvh. Punky
-TerjeH Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 Hvis skiltmaling er på 9 bokstaver, så finnes det et ord i Norsk riksmålsordbok der nettopp 4. bokstav er Ø, og det henspeiles på typen maling, ikke verbet å male skilt. Terje
punky Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Skrevet 5. juni 2011 Har ikke lyst til å legge meg ennå,med dette er den eneste oppg. jeg har igjen å jobbe med. Har egentlig ikke lyst til å spørre om hjelp, men for å jobbe videre må jeg, kommer ikke videre. Skal 4. i skiltmaling være Ø, den har jeg fra inspektør, eller er han feil. Takknemlig for svar, legger meg i 2-tida. Mvh. Punky Det hjelper kanskje å sette ord på problemene, fikk en lys ide jeg måtte sjekke opp og det var det. Det er bare å glemme problemet mitt, skiltet er i boks. Mvh. Punky
punky Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Skrevet 5. juni 2011 Hvis skiltmaling er på 9 bokstaver, så finnes det et ord i Norsk riksmålsordbok der nettopp 4. bokstav er Ø, og det henspeiles på typen maling, ikke verbet å male skilt. Terje Hei -TerjeH, ser at innleggene våre ble sendt inn samtidig,men har funnet hva som blir brukt til skiltmaling, ellers takk for tips. Mvh. Punky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå