Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ba om få tilsendt siste utgave av Utfordringen i Allers-Redaksjonen.

Og får da beskjed at den siste som er laget er 02-2011.

Kun 2 oppgaver når vi nå nærmer oss juni i 2011??

Her må dere stå på alle som skal kjempe for nebb og klør at oppgaven fremdeles skal lages.

Det er den beste kryssordoppgaven som finnes. Kan ikke måle seg med Nøtta og proffesor'n som ligner på en blek kopi av nye hjerneknuser'n i hjemmet som ikke er som den en gang var.

Utfordringen setter virkelig hjernen i spill. Så la oss "gode" få beholde utfordringen. og la det lages nr 3 og utover. Flere som har innspill kom med det her.

Hilsen Axelrator.

(Meldingen ble redigert 28.05.11 18:50)

({$editedMessage} 28.05.11 18:54)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/16409-hva-skjedde-med-utfordringen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei axelrator og andre likesinnede!

Er så fullstendig enig i det utspillet du kommer med.

Nøtta har vært blek i det siste, selv om den viste bedring i siste nummer. Oppgaven som heter Professor'n, nåja, jeg for min del har degradert den til tidligere dagers omgangsskolelærer - uten forkleinelse for lærere som sådan.

Så sant du er i stand til å stokke fingrene i å søke etter oppslagsord er oppgaven i boks.

Men det er som med alt annet, det skal være likhet for massene, bladene skal selges, de som over år har tilegnet seg gode kryssordkunnskaper har bare med å holde kjeft.

Det er nesten så jeg ønsker at jeg var nybegynner igjen, da hadde jeg i allefall hatt noe å strekke meg etter.

Du nevner Hjerneknuser'n, den er ikke i stand til å knuse hjerner, toppen til å irritere en celle eller to.

Det har jo vært spede forsøk på å få Allersredaksjonen til å fortsette med Utfordringen, men de forsøkene er blitt avspist med at der kommer inn alt for få løsninger.

Hva så? Skal ikke de 10-15-20 som sender inn denne oppgaven få være med? Få noe å virkelig bryne seg på? Få vise hva de duger til? All ære til forfatteren, det må være frustrerende å ikke lenger få lage slike supre oppgaver.

Akk ja, man kan skjenne å smelle, men oppgaven kommer nok ikke tilbake, dessverre....

Støtter tidligere innlegg fullt ut! Er ikke så ofte innom forumet og har derfor ikke sett dette før nå.

Eksperten var det kryssordet jeg gledet meg mest til i bladet. Det var alltid spennende å se hva denne dyktige kryssordforfatteren hadde å bidra med.

Kan vi gjøre noe for å få det tilbake, blir jeg med!

Tror jeg skriver på vegne av et par andre "fans" også, så da er vi iallefall fem.

Annonse

Hei!

Skulle også gjerne hatt Utfordringen tilbake istedet for Professor'n som ikke gir hodebry i det hele tatt.

Jeg meldte meg på tilsenderlisten. Nr.1 fikk jeg ikke mindre enn tre kopier av tilsendt, så hørte jeg ikke noe mer fra redaksjonen. Følte at det ble for dumt å klage så jeg ga ikke beskjed. Men, i ettertid lurer jeg på om kanskje det var det redaksjonen håpet på. Ikke utsendte oppgaver, ingen mottatte svar.For få til å holde tilbudet vedlike, og så er det vel en oppgave mindre å betale for.

Det er rett og slett for gale at en så stor redaksjon som Allers ikke ser seg råd til å gi løserne mer enn en oppgave som gir litt hodebry til tross for at det er få løsere.

Savner også Mesternøtta og den sporadiske nøtten som kom på trykk to ganger.

Nina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...