Hulderbo Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Jeg lurer på om 20 vannrett: Ammunisert, kan ha noe med jakt å gjøre? Løsningsordet mitt tyder på, men det er mulig jeg er helt på jordet. Kanskje det er noen som har et annet forslag? Mvh Hulderbo
Skjye Skrevet 12. mai 2011 Skrevet 12. mai 2011 Hei, Hulderbo. Løsningsord i infinitiv finnes iallefall i "Bokmål rettskrivningsordbok med nynorskord" i Ordnett. Mvh Skjye.
Hulderbo Skrevet 13. mai 2011 Forfatter Skrevet 13. mai 2011 Hei Skjye. Takk for tipset. Da er ordet på plass. Jeg hadde i utgangspunktet feil på 17 loddrett; Bark. Men det har løst seg. Mvh Hulderbo (Meldingen ble redigert 13.05.11 15:08) ({$editedMessage} 13.05.11 15:12)
Tone Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Jeg lurer på om 20 vannrett: Ammunisert, kan ha noe med jakt å gjøre? Løsningsordet mitt tyder på, men det er mulig jeg er helt på jordet. Kanskje det er noen som har et annet forslag? Mvh Hulderbo Jeg skulle gjerne likt å vite hvilken bok jeg kan slå opp det ordet i - er det et ord som finnes, og hva betyr det å "ammunisere"??
arnea Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 Skriv ammunisere i ordnett all tekst Det du spør om er fasiten arne
Tone Skrevet 22. mai 2011 Skrevet 22. mai 2011 "Gjises"... jeg har sittet og bladd og slått opp og lett i timesvis etter ordet. Og det eneste som skulle til var "all tekst" og ikke oppslagsord :o)) Tusen hjertelig takk arne. Da kommer jeg meg vel i mål med resten :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå