Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må prøve en siste ting før jeg gir meg. 15 L.R. Min med.ordb er fra 2004, så den er kanskje for gammel.Har saumfart boken ut fra 2. som O eller E,intet resultat unntatt noe som har med året å gjøre, men får ikke svar som samsvarer med stikkordet. Skal 6 og 8 bokst. være N og T ?

Mvh. Punky

Fortsetter under...

Skrevet

Hei, Punky.

Løsningsordet er å finne i Medisinsk ordbok fra 2004, om du bare leser nøye nok.

Din O er riktig, 6. og 8. bokstav er ganske riktig N og T.

Mvh Skjye.

Skrevet

Skulle akkurat legge meg, måtte først sjekke, siden O er rett, må jeg sjekke igjen. Må ha oversett noe.Det får vente til i morgen. Mvh. Punmky

Skrevet
  - skrev (På 11.5.2011 den 21.35):

Må prøve en siste ting før jeg gir meg. 15 L.R. Min med.ordb er fra 2004, så den er kanskje for gammel.Har saumfart boken ut fra 2. som O eller E,intet resultat unntatt noe som har med året å gjøre, men får ikke svar som samsvarer med stikkordet. Skal 6 og 8 bokst. være N og T ?

Mvh. Punky

En god huskeregel er å skrive hvilken utgave det gjelder.

hilsen

Hulderbo

Skrevet

Beklager Huderbo,bruker ikke å kjøpe dette bladet og visste derfor ikke at nr. 5 var i salg. Mvh. Punky

Til deg Skjye, fant ordet.tabben jeg gjorde var å lese på ord med færre bokstaver

Mvh. Punky

Skrevet
  - skrev (På 11.5.2011 den 22.43):

Hei, Punky.

Løsningsordet er å finne i Medisinsk ordbok fra 2004, om du bare leser nøye nok.

Din O er riktig, 6. og 8. bokstav er ganske riktig N og T.

Mvh Skjye.

Hei Skjye.

Finnes dette ordet bare 2004 utgaven? Hva med ordnett?

Annonse

Skrevet

Hei, Gimletrollet.

Jeg tyder din overskrift dithen at du trolig har misforstått; Punkys innlegg gjelder Eksperten 04/2011. :).

Mvh Skjye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...