juliana Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hallo, jeg sliter veldig meg å finne et annet ord for "Amatørmessig" 8 bokstaver og "klok omtanke"5 bokstaver, håper noen kan hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg har ikke løst dette selv, men søkte i ordnett.no på amatørmessig, og haket av for all tekst. I norsk ordbok kommer det opp et ord på 8 bokstaver. Når det gjelder "klok omtanke", så fant jeg ett ord i NRO (norsk riksmålsordbok) på ordnett.no. Siden jeg ikke kjenner bokstavene du har, er det vanskelig å hjelpe noe særlig mer enn dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliana Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Tusen takk for hjelpen så langt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainni Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hallo, jeg sliter veldig meg å finne et annet ord for "Amatørmessig" 8 bokstaver og "klok omtanke"5 bokstaver, håper noen kan hjelpe meg. Jeg mener 31 l. skal bli USKOLERT. Men hva har du på 40 v.? Står bom fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TerjeH Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Et søk på MEDEIER i Norsk riksmålsordbok gir deg svaret. I dag brukes vel et mer fornorsket ord for det trolig opprinnelige franske ordet du skal frem til. Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.