titti Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Hei!!! Er det flere enn meg som mener at det muligens forekommer en skrivefeil på 24 loddrett??? Mvh. titti:)
titti Skrevet 5. april 2011 Forfatter Skrevet 5. april 2011 Hei pe-inge!! Regnet med at det hadde gått litt fort i svingene for dem denne gangen, men greit at flere er enig, så takk for den!!! Da var det bare 21 vannrett igjen, men aner faktisk hvor jeg skal lete etter dette??? Er det noen som vil bekrefte/ avkrefte bokstavene mine??? 1. lik 4. i 15 vannrett og 2. lik 3. i 29. vannrett??? Mvh. titti:)
pe-inge Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Hei igjen titti! Bokstav 1 er riktig,men 3.er lik 3.i 29v. Helt sikkert. Mvh, pe-inge
titti Skrevet 5. april 2011 Forfatter Skrevet 5. april 2011 Hei pe-inge!!! Unnskyld, det var jeg som skrev feil, jeg har jo ikke 2. og 4. bokstaven;) Noen tips til hvor jeg kan lete??? Mvh. titti:)
karib1 Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Du kan google med stikkordet i kryssordet og så finner du svaret. Kari
titti Skrevet 6. april 2011 Forfatter Skrevet 6. april 2011 - skrev (På 5.4.2011 den 20.28): Du kan google med stikkordet i kryssordet og så finner du svaret. Kari Hei Kari!! Tusen takk for tipset:=) Mvh. titti:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå