punky Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Skal 4. siste i vogn være p? Nedre i venstre hjørne. Punky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
egon Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ja, P stemmer med min løsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnbra Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Nyttar sjansen og ber om hjelp til 2. bokstav i Er sel og hval (4. linje) - a eller e? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asla Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Ingen av dine bokstaver er riktige. Lykke til videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnbra Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Meiner no å vera tilbake på sporet - mange takk! (Manglar dermed berre det øvste av 3 kryssande, vassrette ord, men med dagens ferske sommartid må det vel vera grunn til å sjå ljost på det?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
egon Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Trivelig med ditt innlegg på nynorsk.Ordet du mangler finner du i Medisinsk ordbok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnbra Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Hadde faktisk komme fram til det eg trudde måtte vera rett ord (løysinga lagd i konvolutt for lengst) ved å bla i alle treffa frå søk i Ordnettalternativet All tekst - og etter innlegget ditt er trua mi urokkeleg! Mange takk til deg og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Streverfremdeled nede til høre, må driste meg å spørre om en tin til. Dette icopalproduktet, inneholder det 3 like konsonanter? Mvh. Punky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjye Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Hei, Punky. Ja. Mvh Skjye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Hei Skjye,den er grei, skjønner ikke hvor feilen er, men får bare fortsette, får prøve nr. 13 som en avveksling. Mvh. Punky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Ser først nå at jeg skrevet høyre hjørne istedet for venstre.Vet derfor ikke om 3 like konsonanter forekommer i icopalproduktet. Få gå ut ifra det, Har frem til nå gått ut ifra A som 3. siste i meieriproduktet, hvis det er rett, gir jeg meg.Synes jeg har prøvd alt. Skulle likt å vite om nest siste i meieriproduktet er T eller U, kanskje inen av delene. Heldigvis kom nr. 14 i dag, så arbeidsledig er jeg ikke.Forresten, en ting til, Slekten, midt på nesten øverst. Et tidligere innlegg sa at nest siste ikke skulle være A eller E. Ordet er jo i bestemt form, så det burde indikere en E. Skal det være et egennavn, a la Tudor ? Dette ble ett langt innlegg, flere kommer ikke ang. denne oppgaven, hvis ikke respons. Mvh. Punky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjye Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hei, Punky. Tre like konsonanter i Icopalprodukt er riktig. Tredje siste i meieriprodukt er ikke A - nest siste er T. Slekten er absolutt ikke noe familienavn; dette begrep finnes i Medisinsk ordbok. Mvh Skjye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Satt med nr. 14 frem til nå. Det var "taket"som hadde satt seg fast. Brukte omsider bakvendtboka, og fikk 4 nye alternativer. Kunne ha lyst til å rulle deg i ull og tjære :) Punky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjye Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ser man det, Punky. Litt kjærkommen ullrulling lyder ikke så dumt. :). Mvh Skjye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Nå skal jeg legge meg, har funnet slekten. og skal først sjekke tt ord ang. sel og hval. Var litt redd for at du ville misforstå ang. ull og tjære, god natt. Mvh.Punky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.