Gå til innhold

Mester 12

punky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hadde faktisk komme fram til det eg trudde måtte vera rett ord (løysinga lagd i konvolutt for lengst) ved å bla i alle treffa frå søk i Ordnettalternativet All tekst - og etter innlegget ditt er trua mi urokkeleg! Mange takk til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser først nå at jeg skrevet høyre hjørne istedet for venstre.Vet derfor ikke om 3 like konsonanter forekommer i icopalproduktet. Få gå ut ifra det, Har frem til nå gått ut ifra A som 3. siste i meieriproduktet, hvis det er rett, gir jeg meg.Synes jeg har prøvd alt. Skulle likt å vite om nest siste i meieriproduktet er T eller U, kanskje inen av delene. Heldigvis kom nr. 14 i dag, så arbeidsledig er jeg ikke.Forresten, en ting til, Slekten, midt på nesten øverst. Et tidligere innlegg sa at nest siste ikke skulle være A eller E. Ordet er jo i bestemt form, så det burde indikere en E. Skal det være et egennavn, a la Tudor ? Dette ble ett langt innlegg, flere kommer ikke ang. denne oppgaven, hvis ikke respons. Mvh. Punky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...