noris Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Dagens magasin manglet i alle fire utsalgsteder jeg sjekket i min del av Oslo..ble plutselig veldig interessant å løse denne kryssorden! Spesielt med tanke på lørdagens letthet. Noen som vet hvor i Oslo Dagbladet har levert komplett idag?
-juni2 Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Du kan reise til Vestby i Akershus hvis du er veldig ivrig, her har vi søndagsmagasin!!!Noen goder skal vi jo ha vi som bor i periferien..hehe
noris Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Skrevet 13. mars 2011 Blir i lengste laget for en Hansen Søndag..får se om jeg får noen nærmere napp, men takk skal du ha for bidraget.
ellliis Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Dagens magasin manglet i alle fire utsalgsteder jeg sjekket i min del av Oslo..ble plutselig veldig interessant å løse denne kryssorden! Spesielt med tanke på lørdagens letthet. Noen som vet hvor i Oslo Dagbladet har levert komplett idag? Vet jo ikke hvor du bor, men Narvesen på Bogerud T-bane har komplett Dagblad m/magasin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå