Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Belladonna.

Støtter deg fullt ut. Når man prøver seg på en viss oppdragende virksomhet får man fort en mengde sjikanerende tilbakemeldinger fra de som i utgangspunktet føler seg sjikanert.

Hvorfor i all verden går det ikke an å holde en viss saklig tone her på forumet, hvorfor ta alt i verste mening?

Hvorfor ikke ignorere innlegg man ikke liker, i stedet for å starte en ny debatt om form og innhold.

Du verden hvor lett det er å komme med skarpe innlegg her, ville man sagt det samme til folk på telefon eller ansikt til ansikt?

Terje

Hei, Terje! Snakk om å møte seg selv i døra! Men det ser du kanskje ikke? Oppdragervirksomhet? Kjære, vakre vene! Hvilken planet er du på? Rå latter herfra.

Sist jeg tittet ned følte jeg at jeg var på "Mother Earth".

Ditt innlegg Unni, føyer seg inn i rekken av "hyggelige" innlegg man får når man nettopp prøver å få kryssordløsere til å finne løsninger selv. En god/rå latter forlenger livet, så hvis jeg har bidratt til det, så vel bekomme.

Terje

Den samme kverna maler og maler med jevne mellomrom her i spaltene, et merkelig fenomen egentlig. Det som ofte, av en eller annen grunn, har startet med jan1952s uttalelser om hvor lett kryssordet er, har gjerne endt opp som nå , i verbale basketak, stort sett med de samme deltakerne.

Så får vi håpe det ikke er fullt så lett på onsdag ;.)

Hei Belladonna.

Støtter deg fullt ut. Når man prøver seg på en viss oppdragende virksomhet får man fort en mengde sjikanerende tilbakemeldinger fra de som i utgangspunktet føler seg sjikanert.

Hvorfor i all verden går det ikke an å holde en viss saklig tone her på forumet, hvorfor ta alt i verste mening?

Hvorfor ikke ignorere innlegg man ikke liker, i stedet for å starte en ny debatt om form og innhold.

Du verden hvor lett det er å komme med skarpe innlegg her, ville man sagt det samme til folk på telefon eller ansikt til ansikt?

Terje

Heisan..jeg må bare si at jeg er en voksen dame som har løst kryssord i mange år,tar gjerne imot råd og vink på å finne frem selv, om jeg skulle trenge det. Oppdragende virksomhet derimot kan jeg ikke se at jeg trenger.

Mulig "oppdragende virksomhet" ikke er et adekvat uttrykk. Alle har gratis tilgang til snl.no og alle her på forumet har vel tilgang til kryssord.no? Med "oppdragende virksomhet" mener jeg at man bør kunne si noe om hvor man bør sjekke ut løsningsord før man legger ut hele svarordet/blindbokstavene. Så skal det dog sies at Hansens ord ikke alltid, kanskje snarere sjelden, gjenfinnes i offisielle ordbøker.

Terje

({$editedMessage} 14.03.11 23:54)

Annonse

Den samme kverna maler og maler med jevne mellomrom her i spaltene, et merkelig fenomen egentlig. Det som ofte, av en eller annen grunn, har startet med jan1952s uttalelser om hvor lett kryssordet er, har gjerne endt opp som nå , i verbale basketak, stort sett med de samme deltakerne.

Så får vi håpe det ikke er fullt så lett på onsdag ;.)

Jeg spør igjen: Hvorfor er det helt i sin orden for noen å spørre på forumet om de enkleste ting, men ikke for andre å gi uttrykk for at de synes et kryssord har gått greit unna? Hvorfor blir det oppfattet som skryt? Hvorfor blir man da utsatt for hån?

Det burde ikke være noen forskjell,blir ikke sur om noen sier det gikk greit. Reagerer når du sier f.eks kryssordnoviser,eller må vel ha det inn med mokkaskje..det er tilbakemeldinger/kommentarer som er helt unødvendige etter min mening. Mener heller ikke å håne eller være ufin i mine kommentarer,men legger en ut kommentarer så må en vel regne med tilbakemeldinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...