Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen morgenfugler som har løsningen på HJEM? Jeg har MxEEx, siste delen av ordet er i boks

Ser at det kanskje kan begynne på T også......har en løsning da, men den er på kanten synes jeg, spennende å se hva andre kommer fram til!!

({$editedMessage} 09.03.11 08:11)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har også M-EE- osv

Men jeg forstår ikke at det kan begynne på T??? Uansett to x E etter hverandre???

Mangler bare dette....

Skrevet

jo det kan, angstfordriveren har to mulige endelser! Jeg har kommet fram til en løsning med T først, også to EE'er passer inn her, men vi får vente å se for min løsning er litt søkt..men hvem vet

Skrevet

Ja, dette var en "sliter". Kan det ha noe med at man forbruker ved i et hjem?

dette blir spennende:-)

Men hva sier dere om GROP? fikk et rart svar der.

Annonse

Skrevet

Grop. Iflg. ordboken skulle de to siste bokstavene vært byttet om. Det gjelder noe i gruver.

Skrevet

Bruker de TWEED??????

Igina

Jo, mener de bruker det, har det hos meg, men så kan det jo også være et annet Hansen`s ord?

Skrevet

Grop. Iflg. ordboken skulle de to siste bokstavene vært byttet om. Det gjelder noe i gruver.

Har tro på M som første og B som treje! Men hva med forfatteren nede i høyre hjørne? Jeg har fått HEEM, men han er vel maler, eller....

Skrevet

Har tro på M som første og B som treje! Men hva med forfatteren nede i høyre hjørne? Jeg har fått HEEM, men han er vel maler, eller....

Hva med drivhuset hvis du har B som tredje. Hva slags drivhus får du da?

Annonse

Skrevet

Bra, arnekv2, da har jeg fått( møbel i bua)

Skrevet

igina

Er enig med deg der, men får vel la de stå er på slutten.

Skrevet

jeg har blester

Skrevet

ja, men vanskelig å vite at noen sitter og skriver samtidig med deg selv, ikke sant. Det var mange ivrige når det gjaldt løsningen på møbel og drivhus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...