Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter med å få mening i ordet. har følgende:

aeneasskil?rer

fant utav det, aeneas er tydeligvis et navn

({$editedMessage} 04.03.11 08:02)

Fortsetter under...

Skrevet

fra Wikepedia:

Aineias eller Æneas (Gresk: Αινείας, Aineías ) var en trojansk helt, sønn av prins Ankises og gudinnen Afrodite (Venus i romerske kilder). Hans far var også søskenbarn til kong Priamos. Aineias reise fra Troja, som ledet til grunnleggelsen av byen som en gang skulle bli Roma, er gjenfortalt i Vergils verk Aineiden.

Skrevet

Hei Amanda,

Utmerket skildring, men "Aeneas" er og blir vel den korrekte løsning. Har kassert/kastet oppgaven og de små grå er stedt til hvile, Husker jeg feil og har tabbet meg ut igjen, eller hur??

Have a nice day!!

Skrevet
  - skrev (På 5.3.2011 den 12.41):

Hei Amanda,

Utmerket skildring, men "Aeneas" er og blir vel den korrekte løsning. Har kassert/kastet oppgaven og de små grå er stedt til hvile, Husker jeg feil og har tabbet meg ut igjen, eller hur??

Have a nice day!!

Jada, jeg hadde riktig løsning, fulgte bare opp spørsmålet om ikke dette var et navn og kopierte rett inn fra Wiki.

Annonse

Skrevet

Det er ikke vanskelig og ikke imponerende. Du markerer i Wikipedia, trykker ctrl og c (samtidig) går inn i svarruten i kryssen og trykker ctrl v (Ctrl samtidig med c er copy, v er lim inn, x er slett) Dette kan du bruke overalt der kopiering etc. er tillatt.

Lykke til

({$editedMessage} 06.03.11 15:34)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...