essem Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Var en heit diskusjon om insekt/asiat. Noen som fikk med seg rett løsning der?
ellliis Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Hei essem! Jo jeg synes jeg husker, men ikke når. Har du prøvd å lese deg bakover i forumet, det står masse fra langt tilbake bare du gidder. Lykke til! ({$editedMessage} 03.03.11 11:43)
essem Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Skrevet 3. mars 2011 Jada. Har lest i formiddag, men ingenting om hva rett løsning ble. Var liksom det diskusjonen gikk på - uten at noen var helt sikre på svaret. Og har gått glipp av rett løsning i avisa. Siden det var rundt en måned siden, tenkte jeg kanskje noen hadde fått med seg løsninga. :) ({$editedMessage} 03.03.11 11:58)
andrine2 Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Jeg sjekket løsningen, og det var MELIUS. Men selv har jeg ikke klart å finne det insektet i noe oppslagsverk.
essem Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Skrevet 3. mars 2011 Ok. Takker. Finner det heller ikke, men noterer det nå i boka mi. Kan jo aldri vite. :)
-Belladonna Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 - skrev (På 3.3.2011 den 11.05): Jeg sjekket løsningen, og det var MELIUS. Men selv har jeg ikke klart å finne det insektet i noe oppslagsverk. Jeg husker dette insektet. Jeg tror Hansen må ha blingset på akkurat dette, og at det riktige skulle være "mellus". Det ville ikke stemme med "iraner", eller var det "iraker"? Jeg har heller ikke funnet noe som heter "melius" eller evt. "kelius". ({$editedMessage} 03.03.11 15:31)
fabio Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Tror ikke du bør notere MELIUS i noen bok Essem. Kan ikke finne noe sted at det er noe insekt som heter det. Tror Belladonnas teori har mye for seg! MELLUS er et ekte insekt!
essem Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Skrevet 3. mars 2011 Du/dere har antagelig rett. Men notert med en liten hake på, kan ikke skade. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå