Gå til innhold

Nr. 585 - komplett løsning - ikke se her hvis du ikke vil!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kjære alle sammen!

Dere som ikke likte Terjes stunt, gjør som meg: Jeg prøver å løse hele kryssordet (ved hjelp av div. hjelpemidler - også Kryssord.no) før jeg i det hele tatt går inn på diskusjonsforumet for å få det siste ordet jeg er i tvil om eller bare for å more meg med artige diskusjoner. Da har jeg i alle fall gleden av å ha løst kryssen selv, samtidig som jeg får litt hjelp i tvilstilfelle. Mye rart i disse kryssordene, men absolutt de morsomste jeg har funnet. Ikke vær sinna på Terje - han har gjort en kjempejobb som nok har tatt sin tid. Samtidig har han fått vist hvor flink han er. Ikke noe galt i det, vel? VM-hilsen Elllis

Hei Elliis!

Det er tydelig at Terjes stunt kan oppfattes forskjellig av oss som har skrevet her. Jeg gjør som deg, løser mest mulig på egen hånd før jeg går inn på forumet.

Jeg tror ikke Terje har ment å flagge sin egen fortreffelighet, slik jeg har lært ham å kjenne gjennom mange innlegg. Det er heller et velrettet "spark" mot dem som spør om hjelp til det meste, om ord de med letthet kunne ha funnet ut av selv ved å bruke litt fantasi, søke på synonymer for eksempel, entall istedenfor flertall osv.

Av og til stikker det dessverre en viss mann i meg, og jeg kan da gjøre de merkeligste/dummeste ting.

Jeg registrerer med forbauselse at det er få sinte innlegg her. Hadde trodd og håpet at dette var et stunt løserne ikke liker. Er det virkelig slik at flesteparten er fornøyd eller likegyldig til å få løsningen servert slik, eller var dette så hinsides at de fleste valgte å ignorere innlegget?

Hva angår min fortreffelighet og oppmerksomhetsbehov, så var det ikke hensikten med mitt innlegg. Hilsen til Belladonna, som leser meg som en åpen bok.

Jeg lover å ikke gjenta dette.

Terje

Hei Elliis!

Det er tydelig at Terjes stunt kan oppfattes forskjellig av oss som har skrevet her. Jeg gjør som deg, løser mest mulig på egen hånd før jeg går inn på forumet.

Jeg tror ikke Terje har ment å flagge sin egen fortreffelighet, slik jeg har lært ham å kjenne gjennom mange innlegg. Det er heller et velrettet "spark" mot dem som spør om hjelp til det meste, om ord de med letthet kunne ha funnet ut av selv ved å bruke litt fantasi, søke på synonymer for eksempel, entall istedenfor flertall osv.

Hei Belladonna!

Jo, er enig med deg, men jeg husker også den gang jeg var ung og uerfaren og ikke var så flink til å tenke i riktige baner. Det er nok også en del som bør løse lettere kryss før de på død og liv skal bryne seg på Hansen. Men hjelpen med blindbokstaver og synonymer synes jeg er fin. Behøver ikke mer. Hilsen Ellliis

Fra øverste linje vannrett og nedover. Med forbehold om feil

S-S-A-A-A-G-S-Y-Ø-S

SKAPSPRENGERHJELPEMIDDEL

TALEKUNSTNER-Ø-EI-T-IS-A

ERLE-ARE-I-ESRA-OVERSLAG

ØLNYTERMØTESTED-NESETIPP

OMDELT-E-ESTIMAT-I-ORGEL

FY-VEFSN-NK-ÅME-SKLIE-A

FORBITRET-OM-L-KÅT-K-FN

RO-N-ÅK-A-RAD-RO-TSAR

SPAGETTIRETTILBEHØR-SYRE

YPPERSTEPRESTARBEIDSSTED

UNSEN-EA-EIRE-DURING-JETE

IAN-UTLIGGERKANO-GROER-G

NT-S-GESVINT-SA-FE-J

OGSÅ-OMGIR-EMU-ÅPNE-Ø

SI-MEGAROT-REM-DÅRSKAPER

UNGER-NE-EI-PR-EKSTASE

UTGANG-NID-SNARE-SPETTE-L

GRUER-TYSKGLOSE-ARE-LUS

AES-ES-ROES-DE-R-NOLTE

ÅNDSSLØVHET-BAUD-LANDDASS?

GI-ASP-REDE-KARAT-EI-IS

SEKKEPIPE-S-T-N-BRØDRE

ÅPNE-VE-Å-KUTT-ANDRO-SIAM

USEDELIG-V-YR-K-TAMP-G-I

N-PEK-LÅVEBRUKSFAGMANNEN?

KNEKKEBRØD-ESSE-NUER-EIA

STERKE-U-LEVRE-SIG-R-I-ER

SEER-DUER-RUSLESTEDER

(Meldingen ble redigert 26.02.11 21:58)

({$editedMessage} 26.02.11 23:15)

milde himmel...mye energi brukt her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...