Gå til innhold

Globetrotter Allers nr 22/2004

Anbefalte innlegg

Gjest Trudelutt

Jeg sliter med spørsmål 6: "Denne skiløperen fra landet var mange år i verdenstoppen (fornavn)." Det er 5 bokstaver. De fire første er KRET_.

Så er jeg også usikker på spørsmål 3: "Fornavn til kjent dramatiker fra landet". Det er 6 bokstaver. Jeg har ATENE_ som de første. Temaland må være Hellas, for hovedstad blir Akropolis (Aten). Dramatikerens etternavn tror jeg må bli KASSANDRA. Men tar forbehold om at jeg kan ha løst feil. Det kan også være feil i kryssordet, for det har hendt tidligere. Supertakknemlig for hjelp!!

mvh Trudelutt

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/1591-globetrotter-allers-nr-222004/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med spørsmål 6: "Denne skiløperen fra landet var mange år i verdenstoppen (fornavn)." Det er 5 bokstaver. De fire første er KRET_.

Så er jeg også usikker på spørsmål 3: "Fornavn til kjent dramatiker fra landet". Det er 6 bokstaver. Jeg har ATENE_ som de første. Temaland må være Hellas, for hovedstad blir Akropolis (Aten). Dramatikerens etternavn tror jeg må bli KASSANDRA. Men tar forbehold om at jeg kan ha løst feil. Det kan også være feil i kryssordet, for det har hendt tidligere. Supertakknemlig for hjelp!!

mvh Trudelutt

Det er kommentert av redaksjonen. Se etter i Allers-forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...