Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Unni

Som sagt bør du holde deg for god til mange kommentarer. Slå opp på folkeskikk,eller god oppførsel. Personangrep er alltid feigt. Om du vil hjelpe "Flower" gjør gjerne det, men spar deg for sirlige kommentarer til andre.

Hei chatrine! Det er mulig at du ikke har sans for Skjye, men det har jeg, og at hun/han er flink, kan det da ikke være tvil om. Utover det: unnskyld, unnskyld, unnskyld til alle og enhver!

Fortsetter under...

Man lærer jo sånt etter hvert:-)

Hei

Jeg forstår ikke hvorfor dere er så ekle mot meg.

Jeg har ikke gjort noen noe galt.

Hvis nr.23L er DEKKEL så får jeg GARNVÅD på VVS-utstyr nr.19L. Enig i at det ikke høres riktig ut, men hva annet kan det bli? Har bokstavene: ?a?n?å?

Jeg syns vel ikke folk er så veldig ekle med deg Flower. Men

det er vel flere enn meg som synes at du spør rimelig mye her i forumet, og det om løsninger du ganske greitt ville funnet om du hadde hatt de nødvendige oppslagsverkene. Etter hva du selv har skrevet den siste uka har du verken Tanums Store Rettskrivnignsordbok eller Norsk Riksmålsordbok. Da kan du IKKE løse de vanskelige oppgavene du gir deg i kast med. Det er som å gå på elgjakt med sprettert!

Jeg gjentar det råd jeg ga tidligere her, du MÅ velge:

enten

1) skaffe deg de nødvendige hjelpemidlene

eller

2) holde deg til enklere oppgaver

Jeg vil gjette på at at du får mye større glede av din kryssordløsning om du skaffer deg de nødvendige hjelpemidlene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...