bergenser1971 Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Hei! Når en nærmerer seg slutten av et kryssord, er omtrent alltid et eller flere ord som volder bry. Så også i mitt tilfelle: Er det noen på forumet som kan hjelpe meg med følgende løsningsord: 35 loddrett: misdannelse, 9 bokstaver. Jeg har følgende bokstaver, hvis jeg har løst alt annet riktig: M_E_O_E_I Jeg tror ordet begynner på MYELO-, men så var det å finne de to resterende bokstavene. Mulig at svaret står i medisinsk ordbok, men den har jeg ikke tilgang på akkurat nå. MVH bergenser1971
Skjye Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Hei, Bergenser1971. Din siste bokstav i er feil. Hvilken bokstav der skal være kan du selv finne ut etter at du har gjenfunnet din Medisinsk ordbok, hvor du nå enn måtte ha gjemt den. Du har tidligere i dag mottatt så meget hjelp og slengt ut så mange bokstaver til denne oppgave at allerede det halve i seg selv ville vært en sann overdådighet. Mvh Skjye.
bergenser1971 Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Skrevet 20. februar 2011 Hei! Jeg takker for hjelpen! Du har rett i at jeg har bedt om mye hjelp i forbindelse med denne oppgaven :-D. På en annen side er det vel opp til den enkelte på forumet å vurdere om hun eller han vil gi meg hjelp/hint på mine forespørsler. Jeg har prøvd å finne løsningene andre steder før jeg benyttet meg av forumet. MVH bergenser1971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå