-juni2 Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Tror det må være noe feil øverst i høyre hjørne, ASIAT, 6 bokstaver loddrett, der er det noe rart; INSEKT, 6 bokstaver vannrett slutter på ...LUS og L'en danner første bokstav i ASIAT. Har noen en fornuftig løsning der??
-juni2 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Skrevet 5. februar 2011 Da tror jeg at det faktisk er en feil her. Har sjekket og dobbeltsjekket alle tilgjengelige oppslagsverk............
stigvog Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Tror det må være noe feil øverst i høyre hjørne, ASIAT, 6 bokstaver loddrett, der er det noe rart; INSEKT, 6 bokstaver vannrett slutter på ...LUS og L'en danner første bokstav i ASIAT. Har noen en fornuftig løsning der?? mellus er riktig
-juni2 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Skrevet 5. februar 2011 mellus er riktig Ja, det kan ikke bli noe annet enn MELLUS(ville ikke skrive svaret så tidlig) ({$editedMessage} 05.02.11 12:30)
mj8599 Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Ja det MÅ bli mellus... Så da er asiat loddrett feil. Jeg skjønte ikkeno annet jeg heller. For asiat må bli iraner, og det passer dårlig med insektet.... Ellers er jeg helt ferdig!
-juni2 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Skrevet 5. februar 2011 Har fått info om at noen har funnet MELIUS som insekt i sine oppslagsverk. Rart at jeg ikke finner det noe sted, men da er det vel lurt å skrive det kanskje?.....eller ikke? Hva mener dere andre?
-TerjeH Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Pussig at ingen av alle dere oppegående kryssordløsere har hørt om Lrania! Ganske stort land mellom Kina og India. Derav Lraner. ({$editedMessage} 05.02.11 21:44)
-juni2 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Skrevet 5. februar 2011 At du gidder! Lurer på hvor gammel du er?
-TerjeH Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Så mye for å dra en spøk her på forumet. Her skal alvorligheten og sakligheten råde. Terje ({$editedMessage} 05.02.11 21:03)
-juni2 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Skrevet 5. februar 2011 Du er ikke kjent for å spøke, sarkasmer er det som pleier å komme fra ditt hold
-TerjeH Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Alt til sin tid, men da ser det ut til at vi er to som dyrker denne sporten. Case closed? Terje ({$editedMessage} 05.02.11 21:16)
-Unni Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Hei Terje! Skjønner godt at du ikke greide å la være! You're the best - eller hva det nå heter:-) Og du reddet kvelden min - igjen!
-juni2 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Skrevet 5. februar 2011 Alt til sin tid, men da ser det ut til at vi er to som dyrker denne sporten. Case closed? Terje ({$editedMessage} 05.02.11 21:16) Tror at jeg skal beklage. Ser i ettertid at det var ment som en spøk, men jeg slo opp i atlas og leksikon og trodde på deg først, og så følte jeg med lurt på en måte. Mea culpa som det heter på fint!
-TerjeH Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Da venter vi bare på neste Hansens, og håper den blir uten feil, men med nye utfordringer. Terje
-Unni Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Tror at jeg skal beklage. Ser i ettertid at det var ment som en spøk, men jeg slo opp i atlas og leksikon og trodde på deg først, og så følte jeg med lurt på en måte. Mea culpa som det heter på fint! Flott, veralynn!
-TerjeH Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Nå, nå, la oss legge denne diskusjonen død. Tror det i dette tilfellet er på sin plass med et sitat fra Peer Gynt: "Se der fikk fanden fordi han var dum og ikke beregnet sitt publikum". Terje
-juni2 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Skrevet 5. februar 2011 Nå, nå, la oss legge denne diskusjonen død. Tror det i dette tilfellet er på sin plass med et sitat fra Peer Gynt: "Se der fikk fanden fordi han var dum og ikke beregnet sitt publikum". Terje ...og publikum i dette tilfelle var meg,ikke bare fanden som var dum !! Har ikke så lang fartstid her i forumet, men håper jeg kommer inn i sjargongen som råder etter hvert :-))
-Unni Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Du da, tøysa! Du er her for lengst! Nyt helgen:-)
-juni2 Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Skrevet 5. februar 2011 Takk, det samme må du gjøre*S*(og Terje)
olav Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Pussig at ingen av alle dere oppegående kryssordløsere har hørt om Lrania! Ganske stort land mellom Kina og India. Derav Lraner. ({$editedMessage} 05.02.11 21:44) Fin forklaring, men er ikke sikker på om Drillo ville godkjent den :-) Rent praktisk kan vi vel løse dette på samme måte ved noen tidligere anledninger: Dele ruta diagonalt og skrive L/I.
perst Skrevet 6. februar 2011 Skrevet 6. februar 2011 Pussig at ingen av alle dere oppegående kryssordløsere har hørt om Lrania! Ganske stort land mellom Kina og India. Derav Lraner. ({$editedMessage} 05.02.11 21:44) Lurer på hvor jeg kan lese meg opp på LRANIA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå