Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjørt meg fast nesten nede i venstre hjørne. Hva i allverden blir lur? Har sikker skrevet noe feil et sted, for forfatteren min der finner jeg heller ikke.

Fortsetter under...

Skrevet

Når hensikten oppnås, er man jo lur.. og da gir forfatternavnet seg selv, forøvrig det samme som en tidligere NRKsjef eller kanskje han også er forfatteren?

Skrevet
  - skrev (På 30.1.2011 den 13.16):

Hadde skrevet feil et sted, ja, men fortsatt mangler jeg 1 bokstav i hele kryssordet: Juliussen_er

Du mangler t. Ettersom du er ferdig kan du da hjelpe meg med hva denne bokføreren elsker å bygge opp? Her har jeg store problemer, i dette øvre venstre hjørne

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 30.1.2011 den 13.35):

Du mangler t. Ettersom du er ferdig kan du da hjelpe meg med hva denne bokføreren elsker å bygge opp? Her har jeg store problemer, i dette øvre venstre hjørne

Det begynner med ta,Da hjelper det tenker jeg. Jeg står fast med sjøfolk i øverste linje, håper på hjelp!

Skrevet
  - skrev (På 30.1.2011 den 13.16):

Hadde skrevet feil et sted, ja, men fortsatt mangler jeg 1 bokstav i hele kryssordet: Juliussen_er

I gamle dager var T tilfredsstillende.

Skrevet
  - skrev (På 30.1.2011 den 13.42):

Det begynner med ta,Da hjelper det tenker jeg. Jeg står fast med sjøfolk i øverste linje, håper på hjelp!

Står du fortsatt fast her, er begynnelsen "djunke":-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...