Gjest marit Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Har to ord til jeg ikke finner ut av,Kasten 5 boks. og skapelsesboken 6 bokst. har visst kjørt meg så fast at jeg har ingen sikre bokstaver å gå ut fra. Marit(:
Gjest Berit Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Hei Marit, jeg har ikke så mye å bidra med, men på kasten kan det passe med Rasen, Arten Slekta eller Håtten? Hilsen Berit
Gjest odd Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Har to ord til jeg ikke finner ut av,Kasten 5 boks. og skapelsesboken 6 bokst. har visst kjørt meg så fast at jeg har ingen sikre bokstaver å gå ut fra. Marit(: jesira = skapelsesboken og halaka = deler av rabbinsk litteratur
Gjest marit Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Har to ord til jeg ikke finner ut av,Kasten 5 boks. og skapelsesboken 6 bokst. har visst kjørt meg så fast at jeg har ingen sikre bokstaver å gå ut fra. Marit(: Odd er som vanlig på plass og hjelper, på kasten får eg da J som nr 2
Gjest marit Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Har to ord til jeg ikke finner ut av,Kasten 5 boks. og skapelsesboken 6 bokst. har visst kjørt meg så fast at jeg har ingen sikre bokstaver å gå ut fra. Marit(: Kasten ble faktisk ujevn, tenkte ikke akkurat i de baner. Men sliter med et annet spørsmål, eg. glansens bok, 5 boks. s----. marit
Gjest odd Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Har to ord til jeg ikke finner ut av,Kasten 5 boks. og skapelsesboken 6 bokst. har visst kjørt meg så fast at jeg har ingen sikre bokstaver å gå ut fra. Marit(: sohar
Gjest marit Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Har to ord til jeg ikke finner ut av,Kasten 5 boks. og skapelsesboken 6 bokst. har visst kjørt meg så fast at jeg har ingen sikre bokstaver å gå ut fra. Marit(: supert, den er i boks. Stor klem fra meg (:
Gjest marit Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Har to ord til jeg ikke finner ut av,Kasten 5 boks. og skapelsesboken 6 bokst. har visst kjørt meg så fast at jeg har ingen sikre bokstaver å gå ut fra. Marit(: Hjelp---, manglet et ord, Småkonge 4 boks. -e--.
Gjest odd Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Har to ord til jeg ikke finner ut av,Kasten 5 boks. og skapelsesboken 6 bokst. har visst kjørt meg så fast at jeg har ingen sikre bokstaver å gå ut fra. Marit(: han heter sikker Bele klem
Gjest odd Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Har to ord til jeg ikke finner ut av,Kasten 5 boks. og skapelsesboken 6 bokst. har visst kjørt meg så fast at jeg har ingen sikre bokstaver å gå ut fra. Marit(: glemte å føye til han kan hete Beli. beklager
Gjest marit Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Har to ord til jeg ikke finner ut av,Kasten 5 boks. og skapelsesboken 6 bokst. har visst kjørt meg så fast at jeg har ingen sikre bokstaver å gå ut fra. Marit(: klem,klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå