Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett av helgens høydepunkter er Rolf'erns Magasinkryssord - jeg gleder meg stort hver eneste lørdag til jeg har 'skummet' det øvrige for så å kunne ta fatt på alle krumspring og artige ord som etter hvert materialiserer seg på siden :-) Leit da å se/lese de surmagete kommentarer som dukker opp, tilsynelatende mer og oftere. Kan vi ikke la forumet være det det er ment å være (tror jeg) - en kilde til gjensidig glede og kunnskapsformidling over en lav sko? :-) Humor er en herlig 'liten sak' - la oss gi den lov å skinne gjennom i de svarene vi gir/får!!

Ha en fornøyelig god søndag, alle venner på forumet!

Fortsetter under...

Skrevet

Er så enig, løsere ikke disse kryssordene så ofte, men er av de få jeg ler av når jeg finner løsningsordene de gangene løser dem.

Skrevet

Mange av mine bekjente og venner får seg en latter når de spør : "Hva skal du i kveld da" og jeg svarer "Skal sitte hjemme og kose meg med Hansen"......

Skrevet

Vel, de er vel som kjerringer flest:-) Klager på mannen og jakter på feil, sutrer og styrer. Oiameg - bare tull. Selvfølgelig:-)

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 9.1.2011 den 14.31):

Jeg sier som Unni: Tiltredes!!! Hansen gir meg mye glede tre ganger i uken.

Og tiltredes nok en gang! Takk, Kari!

Skrevet
  - skrev (På 9.1.2011 den 15.35):

Vel, de er vel som kjerringer flest:-) Klager på mannen og jakter på feil, sutrer og styrer. Oiameg - bare tull. Selvfølgelig:-)

Er av sine egne en skal ha det. :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...