Gjest Katja Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Mangler litt før det kan gå i posten, kan noen hjelpe? Idol s. 6 : Feltherre: ST__NEG Lesernes fotoalbum s. 18: Vannårene: _L_SENES Sett&Hørt s. 22: Merke: S_RT Godlåt:R_S Verden Rundt s. 26: Moral: _OT Neste gang skal jeg være ute i GOD TID ! :-) Katja
Gjest Magne Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Mangler litt før det kan gå i posten, kan noen hjelpe? Idol s. 6 : Feltherre: ST__NEG Lesernes fotoalbum s. 18: Vannårene: _L_SENES Sett&Hørt s. 22: Merke: S_RT Godlåt:R_S Verden Rundt s. 26: Moral: _OT Neste gang skal jeg være ute i GOD TID ! :-) Katja Flodenes Ros Mot
Gjest Katja Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Mangler litt før det kan gå i posten, kan noen hjelpe? Idol s. 6 : Feltherre: ST__NEG Lesernes fotoalbum s. 18: Vannårene: _L_SENES Sett&Hørt s. 22: Merke: S_RT Godlåt:R_S Verden Rundt s. 26: Moral: _OT Neste gang skal jeg være ute i GOD TID ! :-) Katja Takk til dere begge ! Nå må jeg løpe på posten..... Katja !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå