Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fant deg som medlem i kryssordhjelpen.no og sendte e-posten til deg der.

Når det gjelder ekstra klær så har du de riktige bokstavene. Tenk på et annet ord for skifte, erstatning.

Spesialitet - bytt ut N med en vokal.

På normal og trav har jeg det samme som deg.

Mvh

Hulderbo

({$editedMessage} 29.12.10 09:36)

Nei, jeg har også registrert dette. Når man først bruker et kryssordforum og ber om hjelp så bør man i det minste respondere når noen prøver å hjelpe til. Men kanskje flower egentlig vil ha svaret fikst og ferdig og ikke er interessert i å kommunisere med oss andre i forumet. Lysten til hjelpe blir ikke så veldig stor når folk oppfører seg på den måten.

hilsen

Hulderbo

Kjære Hulderbo - kan du hjelpe meg ... ?

Har brukt timesvis på å finne ut av "spesialitet". Trenger så sårt et lite hint om hvor jeg skal lete/søke. Det er bare så irriterende å mangle èn bokstav.

Skal fortsette å lete. Kanskje det står rett foran nesa mi ett eller annet sted:)

Mvh Maria58

Takk for raskt svar!

Samme hvilken vokal jeg putter inn der finner jeg ikke belegg noe sted for at det er rett. Det står sikkert i et oppslagsverk jeg ikke har.

Mens jeg leter videre lar jeg min konsonant stå. Det er i det minste en spesialitet, men ikke et synonym til ordet spesialitet.

Mvh maria58 (- som snart har verdens tommeste hode ...)

Annonse

Det er det jeg har prøvd å finne skriftelig belegg for i lange tider. Bruker jo ordet på den måten sjøl. Det er ikke min ..... f.eks. Har vært litt for opphengt i at det skal kunne "bevises" at det er rett.

Takk for at du har vært så tålmodig med meg:)

Mvh maria58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...