Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siden jeg mest bruker Allers, så får dette innlegget gå her. Jeg har en veldig grei cd som fulgte med Tanum for en del år siden. Den bruker jeg mye,selv om den ikke er ajourført med siste utgave.

Problemet er at ca en måned etter at den er installert, så må dette gjøres om igjen. Den "varer" bare en måned. Og for meg er det så komplisert at jeg må tilkalle hjelp hver gang. Nå lurer jeg på om dere andre som benytter denne cd-en har funnet ut noen metode for å slippe denne stadige installeringen?

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/15527-tanum-cd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg mest bruker Allers, så får dette innlegget gå her. Jeg har en veldig grei cd som fulgte med Tanum for en del år siden. Den bruker jeg mye,selv om den ikke er ajourført med siste utgave.

Problemet er at ca en måned etter at den er installert, så må dette gjøres om igjen. Den "varer" bare en måned. Og for meg er det så komplisert at jeg må tilkalle hjelp hver gang. Nå lurer jeg på om dere andre som benytter denne cd-en har funnet ut noen metode for å slippe denne stadige installeringen?

Hei

Hvis det er Norsk Språk 2.0 du mener, så har jeg brukt den i mange år... og den holder en måned av gangen ja. Cd min er nå utslitt og virker ikke lenger. Jeg har prøvd å få tak i ny, både nyere variant og den gamle... også gjennom Kunnskapsforlaget. Den er ikke å få tak i! Alt er på nett nå, men jeg syns nå den gamle cd'n var best, hadde mye hjelp av den.

Så du må nok fortsette å installere den en gang i måneden (noe som kan være litt knotete ja) - vær forsiktig så du ikke riper den istykker sånn som meg...

Hilsen Tone

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/15527-tanum-cd/#findComment-66404
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...